Veelgestelde vragen

Wij hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze producten en service. Heb je daarom een vraag? Stel ‘m gerust of misschien vind je het antwoord al wel tussen onze veelgestelde vragen.

Bezorging

Wat bedragen de verzendkosten?

Ga naar de pagina over bezorgen. Hier is een overzicht te vinden met alle informatie over de verzendkosten.

Kan ik het bezorgadres nog wijzigen als de bestelling is geplaatst?

Je bestelling wordt automatisch verwerkt, en al snel opgehaald door onze vervoerder. Mocht je een verkeerd adres hebben ingevuld of dit nog snel willen wijzigen, dan adviseren wij je om zo snel mogelijk te bellen naar het onderstaande telefoonnummer. Mocht je pakket nog niet zijn aangemeld, dan kunnen we het nog proberen te wijzigen.  

Telefoonnummer: 085 747 0099  

Hoe volg ik de status van mijn bestelling?

Zodra je bestelling in ons magazijn is klaar gemaakt voor verzending, wordt er een verzendlabel geprint. Zodra dit is gedaan ontvang je automatisch een mailtje met de track en trace code. Je bestelling is te volgen vanaf het moment dat DHL dit label heeft gescand. 

Hoe snel kan ik mijn bestelling verwachten?

We snappen dat je niet kan wachten totdat je je nieuwe producten in je handen hebt. Bestel je op werkdagen voor 15:00 uur, dan versturen we je bestelling nog dezelfde dag. Je pakket wordt dan meestal de volgende dag bezorgd (met uitzondering van zondag). Op nationale feestdagen is ons magazijn gesloten en wordt je pakket een dag later verzonden.

Ik krijg de melding “Ongeldige bestelling”, wat betekent dit?

Voordat het pakket de vervoerder de eerste scan krijgt (voor het sorteren) kan het soms voorkomen dat het de track en trace aangeeft ‘ongeldige bestelling’ het pakket is dan nog niet gescand door de veroerder.

Het kan zijn dat het pakket nog in de vrachtwagen van de vervoerder zit die dan net van ons magazijn vandaan komt. Het pakket krijgt dan een eerste scan in de avond. Vervolgens is het pakket traceerbaar.  

Ik heb mijn bestelling (of een item) beschadigd ontvangen. Hoe lossen we dit op?

Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat een van onze producten beschadigd raakt tijdens transport. Ook dan bent u verzekerd van onze breukvrij garantie. We kijken graag samen naar een passende oplossing. Neem binnen de retourtermijn contact op met onze klantenservice. Dit kan door een e-mail te sturen naar info@bunzlaucastle.nl. Als je er een foto bij doet van de beschadiging dan kunnen we het gelijk beoordelen. Gooi het gebroken of beschadigde servies niet weg, maar bewaar het totdat er een oplossing besproken is!

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen. Hoe kom ik aan het juiste artikel?

Oeps, wij hebben een fout gemaakt bij het inpakken. Dit lossen we graag voor jou op! Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Dan helpen we jou meteen verder.